טלפון

089222524

אימייל

info@puremagics.co.il

שעות פעילות

ראשון -חמישי : 8:00-17:00

אביב הגיע וזה הזמן להתחיל לנוע - פעילות גופנית עכשיו !

כעת כשהאביב הגיע זה הזמן לאיפוס כללי החל משגרת טיפוח העור, ניקוי ארונות, טיפול בגוף, חידוש שגרות הבריאות ואורחות החיים שלנו, העונה שכולה התחלות חדשות היא הזמן המושלם לתת לגוף ולבריאות שלך ריענון.

איפוס גופך לקראת האביב מסייע להימנע משחיקה, כאשר אנו נכנסים לימים ארוכים יותר ומזג אוויר חם יותר. הגוף והנפש שלנו הם אחד, אז אנחנו צריכים לעבוד כדי לאפס את השניים במקביל. אני ממליצה להתמקד בטיפוח הרגל חיובי אחד או יותר סביב נושא תנועה, תזונה וכו'. כדי שתוכלו להיכנס בכוחות מחודשים לעונה החדשה. אם את צריכה קצת השראה איפה וכיצד להתחיל, יש לי כמה המלצות בשבילכן.
אביב הגיע

זה הזמן לספור צעדים

פעילות גופנית לא חייבת בהכרח להיות תרגול שכולל הכל. חשוב פשוט להכניס צעדים לשגרת היום, במהלך היום תגרום לך להרגיש טוב יותר. בזמן שהשמש בחוץ והאוויר צח, צאי החוצה בהפסקת הצהריים שלך כדי להכניס קצת תנועה נוספת (ולשחרר את הירכיים אם את יושבת כל היום בעבודה) אני
אוהבת לסיים את שגרת היום שלי עם טיול בחוץ, האוויר הצח נותן לי עידוד לצעוד ואני גם מנצלת את הזמן הזה כדי להתנתק ולהאזין למוזיקה או לפודקאסט. הליכה כל כך טובה עבורך והיא בחינם וזמינה עבורך בכל עת.

הוספי דבש גולמי מקומי לתזונה שלך

מומלץ להוסיף דבש גולמי מקומי לשייקים שלך כדי לעזור להפחית אלרגיות עונתיות. לא רק שזה יהיה טעים מתוק, אלא כשאת אוכלת דבש המיוצר על ידי דבורים מקומיות, את גם אוכל חלק מהאלרגנים שגורמים לך להתעטש או ולגרד את העיניים שלך.

שתיה מרובה

את מכירה את הפתגם "ממטרים באפריל מביאים פרחי מאי"? ובכן, אותו הדבר קורה גם לנו, בני האדם, הידרציה היא תמיד חיונית לבריאות, אבל היא הופכת חיונית עוד יותר ככל שמזג האוויר מתחמם ואנשים נמצאים לעתים קרובות יותר בדרכים.
 
כשהטמפרטורות מתחממות, זה הזמן להתמקד בהידרציה ולשמור על העיכול, האנרגיה והעור שלך, שתיית מים היא כלי בריאות לא מוערך מספיק. אני ממליצה לכוון לפחות לליטר ליום.
 
שתיה מוגברת גם עוזרת להימנע מהתייבשות, ממלאת את העור ושומרת עלינו מפני חיידקים ווירוסים, כדי להניע לפעולה ולהזכיר לי לשתות יותר מים, אני לוקחת איתי מהבית בכל יום בקבוק מים מלא שיש בו קשית. בנוסף, ממליצה לשתות מים חמים ולימון בכל בוקר. אני יודעת שלפעמים זה קשה אבל חשוב לקבל לפחות כוס מים אחת למערכת שלך לפני הקפאין.

גמילה דיגיטלית

עשי גמילה דיגיטלית בבוקר אני יודעת שזה נשמע קשה, אבל זה יהיה שווה את זה, תכנסי שלווה לשגרת הבוקר שלך, שתי כוס מים לפני שתתחלי להתעסק בטלפון .
 

פעילות גופנית - התחייבי לארבעה ימים בשבוע של אימון שאת ניהנת ממנו

זה לוקח 40 יום לגבש הרגל חדש, אז אם תתחילי עכשיו, את תכנסי למצב של זרימה, זה אומר שתגיעי מוכנה לקיץ. בחרי אימון שאת נהנית ממנו והתחייבי לארבעה ימים בשבוע של תנועה (זה יכול להיות רק 15 דקות ביום). תני לעצמך כוכב בלוח השנה שלך עבור כל הימים שאת עומדת ביעד.

ניקוי רעלים

ניקוי רעלים יכול להועיל מאוד לגוף שלך, באופן כללי, אנו יודעים שסוכר אינו נהדר עבור אף אחד מאיתנו. ממליצה להפחית את תוספת הסוכרים בתזונה שלך. זה יעזור לגוף שלך להחלים ולהזניק את תגובת הלפטין שלך (זה אומר לך מתי אתה שבעה). מומלץ לקבל מנה טובה של שומנים בריאים וחומצות אמינו כדי להבטיח שתרגיש שובע, אני ממליצה להוסיף כפית אחת של זרעי פשתן או שמן זית בתחילת ארוחת הצהריים או הערב.
 
כל המידע הרפואי/שאינו רפואי, לרבות מידע אודות שיטות והמלצות טיפול/מידע תרופתי/גופים מקצועיים/גורמי טיפול, שמופיע באתר, מובא כמידע כללי ואין לראות בו בשום אופן תחליף לייעוץ/טיפול רפואי פרטני על ידי גורם רפואי מוסמך או המלצה על גורם רפואי/גוף רפואי או טיפולי כלשהו, פרטי או מוסדי. האתר נועד לרכז מידע כללי ואין להסתמך על המידע שבו בנפרד ו/או בניגוד ו/או כתחליף לייעוץ רפואי מותאם. כל מידע שמוצג באתר נאסף ו/או נוצר לפי מיטב ידיעת בעלי האתר ומתוך כוונה להנגישו לציבור המעוניין. על כן, יתכן שהמידע יכיל טעויות ו/או אי-דיוקים ו/או שגיאות. כל העושה שימוש ו/או מסתמך על המידע שבאתר עושה זאת על דעתו ואחריותו בלבד. התוכן והמידע שמופיעים באתר אינם מהווים מידע רשמי של משרד הבריאות ו/או בתי החולים ו/או קופות החולים בישראל ו/או הגורמים המבטחים, והוא אינו מופעל בחסות מי מהגורמים הללו. בכל מקרה של סתירה בין המידע המופיע באתר לבין מידע שמופיע באתרים ו/או פרסומים רשמיים של מי מהגופים הללו, יש להסתמך על המידע שבאתרי ו/או פרסומי ספקי השירותים הרפואיים.

מאמרים מומלצים